Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 11 April 2014

Setelah Sebulan Memakai SKII Facial Treatment Essence


Imej dari sumber blog Hanis Zalikha

Assalamualaikum,

Hari ni nak kongsikan pengalaman aku setelah hampir sebulan memakai SKII Facial Treatment Essence secara tidak sistematik. Kenapa? Maksudnya apabila ingat pakai apabila lupa tak pakai >____<!

Maklumlah aku ni kan jenis dot dot dot (malas nak tulis tapi sila fikir sendiri). Tapi syukur juga dapat muka yang jenis tak bermasalah. Cuba kalau jenis pemalas pastu muka pon dah tak cantik? Hohoho Ada yang dapat payung emas dari suami kang :P (minta dijauhkanlah, jadi baik sedar diri sebelum terlambat).

Oklah, terus pada isi penting. Nak bagitahu yang memang dah nampak kesannya sejak menggunakan produk ini hampir sebulan. Walau tidak konsisten memakainya setiap malam, kadang-kadang pagi selepas cuci muka aku akan pakai juga. Maklumlah, ai ni kan surirumah sahaja. Jadi, memang tak keluar rumah pagi-pagi tu sempatlah ambil beberapa titis treatment essence ni dan "dab dab dab" terus ke muka. Tak payah nak guna kapas bagai sebab lagi senang "air ajaib" ni nak meresap gitteww.

Siapa yang perasan? Sudah tentu lah empunya diri. Serius, kulit muka rasa lebih lembut dan licin. En suami pun tegur juga akan kelainannya tapi macam biasalah laki aku bukan jenis suka memuji-muji bini dia lebih-lebih. Takut terlebih muatan pula katanya! Ces!!

Balik ke kampung, Kak Na pun perasan. Katanya kulit muka aku nampak lebih cerah. Hamboiii, memanglah sebab ai kan dok rumah je, mana nak kena matahari. Tapi sebagai seorang adik yang perasan, memang bertambahlah tahap keperasanan aku ni :P

Kesimpulannya, memang aku berpuas hati dengan produk ini. Insya Allah, kalau ada rezeki nak beli pencuci muka dan tonernya pula. Tapi kena heret en suami sekali sebab nanti dia yang kena bayarkan. HAHAHA Oklah,sebelum ada orang yang muntah-muntah, baik i mengundurkan diri dulu. Bukan nak cakap muka dah berubah 100% jadi macam Fazura tapi sekurang-kurangnya takde dah kering kusam macam dulu lagi. Atau apakah kerana ianya seri ibu mengandung? Jeng jeng jeng.

Bye!

Maaf, tuan blog tak reti nak selfie tunjuk muka yang bulat macam pinggan tu. Takpelah, bukan untuk dijual pun SKII ni, pakai untuk suami juga :) Oh! Tapi aku ada nak kongsi satu sabun yang kompem best punya iaitu sabun beras pulut + kolagen. Insya Allah bila stok masuk aku masukkan dalam blog ini :)

Jom daftar jadi ejen jualan bisnes raya aku. Boleh isikan maklumat di sini : Borang Tempahan

4 ulasan:

Noriati Saud berkata...

Tahniah muka dah cantik berseri. Akak pakai pun ada perubahan. Jeragat dah makin pudar...mintak2 lepas ni en suami boleh sponsor beli lg..hehehe

Zaila Mohamad berkata...

kak Noriati Saud,

nak kirim, please please please

Nurhayati berkata...

alaaa nak tgk kulitmu yg cantik floles itu..

Unknown berkata...

Cikgu nk tgk muka sikit

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^