Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 14 April 2015

Jom Simpan 1 Gram Emas Setiap Bulan

*Ini adalah entri berbayar, sila skroll ke bawah untuk entri selanjutnya!*

Assalamualaikum,

Pertama sekali aku nak tanya kawan-kawan di sini pernah tak terfikir untuk menabung bagi menghadapi ekonomi masa depan yang kita tak tahu macamana yang akan berlaku? Macam sekarang pun dah terasa kuasa membeli semakin merosot kerana nilai ringgit yang sudah jatuh dan ditambah pula dengan kehadiran makhluk yang bernama GST membuatkan rakyat Malaysia lebih suka untuk "berhati-hati" dalam membeli.

Untuk ruangan pengiklanan kali ini, aku bawakan iklan ini. Sila baca yaaa :)

GANDAKAN DUIT SIMPANAN!

Satu cara paling senang nak gandakan duit yang kita ada. Hahh macam mana? Bukan jumpe bomoh ke .. No no .. Tolonglah jgn nak percaya skim cepat kaya. Satu cara yg paling bernas untuk gandakan duit simpanan dan juga simpanan masa akan datang, dengan membeli EMAS sebagai simpanan. Untung simpan emas sebab harga emas sgt stabil. Pernah ke dengar org simpan emas ni kerugian teruk? Tak de kan, sebab emas ni kalau turun pun jap je .. Pastu naik balik. Haaa time naik tu lah kita jual kalau nak pakai duit.

Sekarang tengah kempen 1g emas 1bulan 1keluarga. So tiap-tiap bulan tambah-tambah lah simpanan emas. Setakat ni ramai yg guna duit simpanan emas utk lanjutkan pelajaran dan pergi Mekah. Sebab tu la makcik Bedah,Tipah,Timah suka sgt beli barang kemas. Selain tujuan sbg perhiasan, makcik2 ni tunggu harga emas naik paatu jual. Sebab untung nya besar. Jadi sesiapa yg brminat nak beli emas boleh contact saya Puan Suhaila. Saya ade jual emas 999.9 & 916 macam bentuk gold bar,dinar,cincin & rantai. Harga upah mmg murah. Siap ajar dan explain lg pasal simpanan emas.

KEBAIKAN MENABUNG EMAS🌺

1. Emas yang disimpan akan menjadi milik anda dan dalam simpanan anda.
2. Harga emas stabil, anda boleh menjualnya bila-2 sahaja kerana ianya berkualiti 999.9.
3. Juga boleh menjadi "LOAN SEGERA" kerana anda boleh memajaknya bila-2 masa di ar rahnu dan kedai pajak berdekatan.
4. Apabila sudah banyak, anda boleh mencairkannya di kedai emas dan buat barang kemas dengan citarasa anda.
5. Emas mampu menjadi aset anda kerana jangkaan harga emas pada masa hadapan akan melambung tinggi. Jadi simpanlah dari sekarang.
Emas dijual online yer dan akan dipos. Produk boleh tengok katalog kt sini :

TAKUT HILANG SEMASA POS?

Semasa proses pengeposan jika hilang syarikat akan ganti balik emas yg dibeli. Kita akan pastikan kandungan barang tidak akan didedahkan.

TAKUT EMAS PALSU/TAKUT KENA TIPU?

Kalau dapat emas palsu, bagitahu saya. Kita akan bagi balik duit dua kala ganda ok.
Mari gandakan wang simpanan dengan simpanan emas. Bukan setakat simpan emas je, siap dpt bonus usaha trading setiap 15 hari. Berminat boleh terus ke

Instagram : suhaila_powergold
Facebook : Sue RichGold
Whatsapp : 0192627293
Web : www.taukeemas.com/azsu79

1GRAM 1BULAN 1KELUARGA



Sekian segmen tajaan untuk hari ini. Bagi mereka yang mahu mengiklankan produk di blog ini boleh emelkan pertanyaan di sini : zailamohamad@gmail.com atau terus WA ke 012-970 6828.

Sekali lagi dimaklumkan bahawa ini adalah segmen TAJAAN. Jika berminat untuk mendapatkan simpanan emas ini boleh hubungi nombor di atas ya. Jangan cari aku pula sebab aku tak jual emas (buat masa sekarang lah, mana tahu nanti aku akan jual kan?)

Sehingga bertemu lagi. 

2 ulasan:

ummul azkee berkata...

menarik juga yer...hm...salam perkenalan.saya pun suri rumah yg berniat nk tmbh income..hrp boleh bertukar2 pandangan...

housewifeart.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Salam sis Ummul,, kalau brminat nk buat simpanan emas sambil jana pendapatan boleh whatsapp saya yer 0192627293 .. InsyaaAllah saya akan kongsikan ilmu emas secara percuma .. Ramai surirumah yg dh brjaya ..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^