Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 4 April 2017

6 Cara Maksimumkan Penggunaan Noxxa Noodle Maker

Assalamualaikum,

Antara gadget yang WAJIB ada di dapur uols adalah Noxxa Noodle Maker. Jika sudah dapatkan Noxxa Pressure Cooker, apa kata cuba dapatkan pula gadget best yang mempunyai pelbagai fungsi ini. Antaranya boleh membuat mee kuning, makaroni, pasta fettucini, bihun halus, muruku dan kuih tat nenas gulung atau semperit. Elok sangat kalau beli sebelum puasa sebab bolehlah buat sendiri aje kuih raya nanti :)

Apabila kita membeli Noxxa Noodle Maker ini, uols akan dapat 6 jenis acuan mata untuk hasilkan pelbagai jenis mee dan pasta. Buku resepi juga disertakan sekali. Kos penghantaran adalah percuma ke seluruh Malaysia. Bagus kan?

Acuan 1 : Boleh buat mee kuning. Kalau resepi mee kuning aku selalunya guna tepung gandum Faiza, serbuk kunyit, garam, minyak dan air sahaja.

Acuan 2 : Boleh buat muruku, kalau tak mahu pening kepala, hanya beli sahaja tepung muruku segera di pasaraya dan masukkan dalam  mesin :)

Acuan 3 : Boleh buat fettucini atau kue teow juga. Hanya google sahaja resepinya sebab ramai yang dah berjaya buat sendiri pun di rumah.

Acuan 4 : Boleh buat kuih raya sendiri dah, tat nenas gulung atau semperit. Sambil-sambil buat dengan anak-anak pun boleh.

Acuan 5 : Boleh buat bihun halus atau putu mayam

Acuan 6 : Boleh buat makaroni sendiri.

Mudah bukan?


Sumber gambar : daripada group Whats App


Sumber gambar : Group Whats App


Anak-anak aku memang suka tolong apabila mama mereka buat mee. Nak tolong potongkan mee. Kalau Aaliah buat, habis dia potong pendek-pendek T_____T"
Tapi tak mengapa lah sebab hasilnya selepas dicelur dengan air panas tetap sedap juga


Ini pinjam gambar kawan Mekla yang buat tat nenas untuk makan-makan sendiri. Kalau nak jual macam tak layak lagi sebab rupanya yang tak lawa tu. Kah kah kah


Ini pula mee goreng versi Mekla. Sedap weh makan dengan perahan limau nipis, makan masa panas-panas. Kompem menambah!

Kalau berminat untuk beli atau join kutu cepat Whats App Mekla di 012-970 6828. Demo dan group sokongan dalam Whats App juga diberikan apabila membeli dengan Mekla.

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^