Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 31 Disember 2017

Resepi Mudah Popcorn Noxxa Pressure Cooker

Assalamualaikum,

Kejap aje dah nak habis cuti sekolah kan? Waktu cuti sekolah memang Haziq & Husna yang banyak take over dapur. Ada aje benda yang diorang nak buat. Kebetulan aku beli biji jagung kering di Segi Fresh jadi suruhlah mereka buat popcorn dengan menggunakan Noxxa PC. Alah, HP2 min je uols dah dapat bertih jagungnya.

Resepi caramel tu aku tengok yang kawan sekolah aku buat. Nah, aku tepek juga di sini supaya nanti mudahkan uols nak cuba buat.


Sebenarnya sejak ada Noxxa PC ni, inilah kali pertama aku buat popcorn. Dulu-dulu pernahlah pergi tengok demo di kelas tapi lepas balik selalunya vitamin M tubanyak sangat. Sekarang ni pun masih banyak cuma sudah boleh sub kepada anak-anak dah tugas mengendalikan gadget best ni. Berbaloi-baloilah uols beli sebab anak-anak boleh guna juga :)


Terima kasih sis Azilah kongsi resepi. Rajin dia nak menaip :P Mekla tumpang screencapture sahaja. Kih kih kih

Bermula Januari 2018 ada promosi best kalau beli NPC ni. Haaaa kalau nak tahu apa dia, silalah Whats App di 012-970 6828 tau. Tawaran hanya pada bulan Januari sahaja jadi siapa cepat dia yang dapat :)

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^