Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 15 September 2013

Promosi Fabrik Cotton Dari Jepun & Tempah Beg Cantik

*Segmen tajaan selama 24 jam*

Assalamualaikum,

Selamat berhujung minggu dan selamat menyambut hari Malaysia :) Alangkah bertuahnya hidup di bumi Malaysia kan? aman damai, makanan pun banyak!

Kali ini aku ingin memperkenalkan protege terbaru aku yang baru sahaja mendaftarkan diri di dalam kelas asas blog & fanpage (perniagaan) iaitu Pn. Noriati Saud, suri kepada 4 orang hero dan kini sedang menetap nun jauh di bumi sakura iaitu Jepun. Walaupun jauh beribu batu tetapi ianya bukanlah halangan untuk Pn Noriati mengikuti kelas yang aku ajarkan kerana kelas ini adalah 100% dalam talian. Tidak perlu bertentang mata, hanya kecanggihan teknologi yang menjadi medium untuk kami berhubung.

Alhamdulillah, berkat kesungguhan Pn Noriati untuk belajar, dalam masa beberapa hari sahaja sudah berjaya menyiapkan hampir kesemua tugasan yang diberikan. Syabas buat Pn Noriati. Beliau sendiri pun bukan calang-calang suri, suri yang menyandang ijazah di dalam Sains Komputer dan juga merupakan bekas pensyarah matrikulasi. Berkorban kerjaya demi keluarga dan kini Pn Noriati ingin melangkah setapak ke hadapan lagi dengan menjalankan perniagaan online menjual pelbagai fabrik yang didatangkan khas dari bumi Jepun. Selain itu, Pn Noriati juga gemar menjahit dan memasak. Jemput singgah baca blog beliau di sini


kerana ada banyak resepi dan juga pengalaman beliau menjadi suri di negara orang. Bukan mudah untuk hidup di negara yang majoritinya bukan Islam. Tapi aku rasa dari satu segi sudah tentu rakyat Jepun adalah lebih bertamadun dari rakyat Malaysia kan? Mungkin kerana faktor sejarah sendiri dan kemajuan teknologi di sana yang tidak setanding negara ini. Mungkin juga kerana kebangkitan selepas Perang Dunia Kedua yang menjadikan mereka lebih bertamadun dan berdisiplin dalam melakukan kerja harian. Cewah! Pandai-pandai pula aku bagi teori ya? Kalau nak tahu, kenalah ikuti pengalaman Pn. Noriati sekeluarga di Jepun ini.

Jemput singgah like fanpage From Japan With Love. Di sini aku kongsikan beberapa gambar koleksi kain cotton yang sangat cantik asli dari bumi Jepun. Bolehlah singgah cuci mata dan tempah andai ada yang berkenan. Bukan setakat menjual kain sahaja tetapi Pn Noriati juga ada mengambil tempahan untuk menjahit beg untuk kegunaan harian.









Selamat mencuci mata dan selamat membeli belah! Dapatkannya sebelum terlambat:)

Jom beriklan di sini :   SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/08/iklankan-produk-servis-di-rangkaian.html

Jom beli buku agama & motivasi di sini : Kedai Buku Online Anda
Jom beli makanan sunnah & kelengkapan solat di sini : Gedung Sunnah Online 
Jom beli kelengkapan parti harijadi pada harga borong di sini : MKS Party Solution
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini : Akademi Bekerja Di Rumah

Untuk yang berminat mendaftar belajar kelas asas blog & fanpage, hubungi melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app : 012-3228651
Facebook : zaila mohamad

1 ulasan:

Noriati Saud berkata...

Terima kasih cikgu....
Jangan segan-segan bertandang ke blog dan fanpage saya. Semuanya fresh dari Jepun
https://www.facebook.com/pages/From-Japan-With-Love/1387926574769890

http://noriatisaud.blogspot.jp/

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^