Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 20 Februari 2012

JJCM ~ Secret Recipe

Assalamu'alaikum,

Haritu masa outing dengan anak-anak ke Sunway Pyramid, Husna beria nak makan kek di Secret Recipe, makanya haritu kami lunch di Secret Recipe, Sunway Pyramid sajork..

Pada sesiapa yang tidak tahu, lokasi Secret Recipe adalah di LG1 bersebelahan dengan The Manhattan Fish Market..Haritu kami dah nak masuk Manhattan Fish Market, tapi tetiba anak dara aku cakap nak makan kek..so layankan aje..bukannya selalu pon kan:)


kami order choc indulgence 2 slice, satu untuk Husna & 1 untuk Haziq..(RM6.50 / pc)


Haziq makan habis separuh juga kek tu, selebihnya..mestilah mama yang habiskan:D


HUsna bukannya bersungguh pon makan kek tu..main je lebih..last-last mama dia juga yang habiskan T___T
so uols tahulah kan kenapa aku tak kurus-kurus T______T


Ashraf tengah mengorat amoi kat sebelah *haisy, kecik-kecik dah pandai tau*


Ashraf makan bubur nasi home made yang aku masak pagi sebelum keluar..memang selalu bawa bekal bubur nasi kalau tak, habis duit aku beli bubur McD ketaq lutut Ashraf nanti:P


aku order Ice blended mocha espresso (RM8.50)


tengok Husna makan..tak berdegis (tak terusik) pon..huhuhu padahal dia yang beria nak masuk


tapi bagus juga..bolehlah mama makan banyak sket..muahahahahaa *pastu komplen tak kurus-kurus*


en suami order Caesar's salad (RM9.50) lebih kurang sama je dengan yang aku buat (refer entri ini)..Yang kelakarnya dah 2 kali en suami makan salad di Secret Recipe & 2 kali juga staff SR letak salad depan aku..Agaknya dia ingat aku yang diet..apakah??


Aku makan spaghetti aglio olio ni (RM16.50)..Rasanya memang sedap!! sampai sekarang terbayang-bayang tapi udang sket sangat..Pasni nak buat sendirilah, letak udang banyak-banyak!!


ni pula Spring roll (RM7) pon sedap!! dalam tu ada isi udang..sampai licin kami makan:)

Pendek kata, kalau lapar makanan depan mata semua jadi sedap..hahahaha..Aku tak nak komen apa-apa sebab rasanya setiapkali ke Secret Recipe memang kami berpuas hati dengan menu yang dihidangkan & servis diorang juga..Tapi tengok cawangan juga kan..

Oklah, tu je..bye!

3 ulasan:

Lily@MamaZaraZareef berkata...

beshnye mamam kat SR yek..arituh pi makan ngan Zareef kat SR tak teringin order kek..tp tetibe hari ni tekak mula gatal nk makan cheese cake plak..mau ulang ke SR esok lusa nih..hehehehe

Iela Fazielah berkata...

betul2.. tgk cawangan.. kalau caw. baru mcm kat sg. besi.... mknn xsedap kata kakak ipar ila... husna mcm irfan..xsuka mkn kek... tp ila jarg mkn mknn dlm sr tu kecuali kek n minum air dia...

Zaila Mohamad berkata...

Lily,

anak2 zaila kalau ke SR nak choc indulgence je..tak mau rasa yang lain..huhuhu

Iela,

a'a..kalau dapat yang xsedap, geram juga kan..bayar mahal2 pastu tak puas hati

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^