Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 25 Oktober 2011

Astro B.yond IPTV Hollywood & Celebrities Night Party

Aku tak sangka, semalam aku saje je cuba nasib untuk masuk contest ini di Nuffnang..Hari ni terkejut bila buka email dapat invitation dari Nuffnang untuk join event ni..Hanya 70 komen terbaik je akan menang tau & aku rasa sungguh-sungguh terharu sebab terpilih!! Aku ni bukanlah kaki event sangat tapi for this, aku betul-betul teruja untuk tahu lebih lanjut pasal Astro B.yond IPTV services ni. Memandangkan rumah aku hanya subscribe Astro biasa, mestilah aku nak compare kan apa kelebihan yang B.yond ni ada..Mana tahu, terbuka hati nak subscribe B.yond juga ke:P

Haritu kan aku ada bagitahu rumah mak aku yang kat kampung tu pon pakai B.yond (refer entry ni), best pula bila adik aku dok asyik rakam movie HD je, puas hati sungguh bila tengok gambar tu..seakan-akan real!!

Rupa-rupanya bukan itu sahaja kelebihan Astro B.yond IPTV, aku dapat tahu yang ianya boleh dijadikan broadband, boleh buat call, eh macam-macamlah & yang penting under one bill..Tu yang buat aku tertarik sangat sampai cakap kat diri sendiri "eh, aku kena cuba masuk contest ni, mana tahu kan boleh g event ni"
Harap-harap lepas ni bolehlah bertukar ke service astro B.yond IPTV pula:P hikhikhik

Paling best adalah this is actually a theme party;- Hollywood & Celebrities Night Party..Owh, dah boleh imagine lampu liplap & semua yang datang pakai dress glamour bling-bling gitu. Paling beeeest lagi bila 2 of the best dressed bloggers will win this;-
fuyyooooooo *jaw dropped* sama macam TV rumah aku & juga ini:-
Huhuhuhuhu..best kan?? best kan??

Lokasi event pon menarik minat aku juga..Venue : B.yond IPTV Concept Store, Solaris Mount Kiara
cantik kan??
Owh tak sabar rasanya!! Tapi kan..haritu masa nak join contest ni, kita kena bagitahu which Hollywood celebrity yang kita nak jadi sekiranya diberikan peluang untuk hadir event ni..Korang tahu aku jawab apa???? haaaa cuba scroll sket ke bawah!!



































































































Julia Robertss uolssssssss
*seb baik Julia Roberts, kalau Kim Kardashian..lagi tak bleh blah*

Oklah, ada sesiapa yang pergi event ni tak?? Kalau jumpa kat sana, tegur-tegurlah ya..aku pon tengah pening nak dress macamana ni:P

Apa-apa pon, thanks Nuffnang!! More info about Astro B.yond IPTV here

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^