Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 2 November 2012

Buffered Earning Blog, Terima Kasih Drypers Sungguh Ceria, Terima Kasih Nuffnang

Assalamualaikum,

Sekarang ni susah sangat nak dapat Buffered Earning untuk blog personal (blog yang korang dok baca sekarang nilah) tapi bila dapat tu, rasa syukur sangat-sangat sebab nanti cepatlah duit dalam tabung Nuffnang aku penuh:)

Semalam buka tengok ada satu kempen dari Drypers Sungguh Ceria yang beriklan di blog aku bermula dari 15/10/2012 lagi. Hari ni sudah dikreditkan RM19.86 dah pon..Terima kasih Drypers! Terima kasih Nuffnang! Agaknya blog aku menjadi sasaran Drypers kerana blog ibu-ibu kan..konpemlah sasaran diorang pon kaum ibubapak juga kan..


Tapi jumlah yang aku dapat ni bukanlah banyak sangat jika nak dibandingkan dengan blogger-blgger otai yang UV sehari cecah ribuan pengunjung..Tak kiralah berapa pon, yang penting syukur Alhamdulillah..dapat juga duit poket kan..Bak kata orang tua-tua "Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit"

Kalau tengok kata carian terbanyak di blog aku adalah tentang Genius Aulad. Hujung-hujung tahun macam ni memang ramai ibubapa yang akan melakukan carian di internet untuk mencari pra-sekolah untuk anak-anak mereka. Kata carian kedua terbanyak adalah mengenai shopping di Vietnam. Yang ni aku tak heran kerana aku dulu pon macam tu juga, sebelum ke Vietnam, memang aku ada buat research dengan membaca pengalaman-pengalaman mereka yang pernah ke sana. Alhamdulillah sekarang aku pula yang memberi tips & panduan. Hampir setiap hari ada sahaja orang yang email kepada aku bertanyakan soalan mengenai Vietnam..Rasa macam kaunter pertanyaan pon ada tapi takpe, aku membantu sekadar yang termampu..So pada sesiapa yang ingin bertanya, jangan tinggalkan komen di blog ini kerana aku memang jarang balas komen tapi emailkan pertanyaan terus ke zailamohamad@yahoo.com


Insya Allah, kalau ada kesempatan aku akan cuba menjawab segala pertanyaan tersebut. Untuk memudahkan korang semua, aku dah buat senarai entri aku yang berkaitan dengan Vietnam di senarai "Segalanya Tentang Shopping Di Vietnam" seperti dalam gambar di bawah :-


Semoga bermanfaat untuk dijadikan panduan buat mereka yang ingin ke Vietnam. Bye!!

Dapatkan pelbagai pakej makanan sunnah (pakej pantang, pakej kurma, pakej sihat) diMKS Gedung Serbanika Online  
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi dari penulis tersohor di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty untuk kekal cerah berseri di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions
 

5 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Tahniah...masyukkk $$$

Eliss berkata...

memang seronok kalau dia menari lama2 sket iklan tu kat blog :)

mummY daniSha berkata...

bestnye...=)

maya amir berkata...

memang terbaiklah blog ko ni beb...tak sia2 aku letak banner iklan ..heheh..eh beb, bile aku nak byr psl banner iklan tu..aku dah lupe bile patut kene bayar..email aku tau beb:)

Zaila Mohamad berkata...

Fiza,

Alhamdulillah..buat tabung shopping diri sendiri

Eliss,

menari lama-lama & trafik banyak..best!

mummy Danisha,

usaha tangga kejayaan, kalau tak dipecahkan ruyung mana nak dapat sagunya..hampir 2 tahun berblog baru nampak hasil

Maya,

aku tak tahu nak charge berapa..ko bayar jelah ikut suka hati ko..HAHAHA

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^