Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 24 Jun 2013

Kisah Anak-Anak & Mak Anak!

Assalamualaikum,

Lama tak update kisah anak-anak di blog ini, selalu dok cerita pasal bisnes aje..Konpem orang muak juga kan? so sesekali meh aku selit muka si comel Ashraf panjang akal ni;-


Hari Sabtu lepas ikut papa gunting rambut. Hasilnya seperti dalam gambar di atas (itupun setelah berperang dengan tukang hunting) HAHA Anak mama yang ni paling agresif tapi rupanya kalah juga dengan si penggunting rambut:P

Makin lasaklah sekarang ni, henset aku memang pantang nampak sibuklah dia nak main, kalau dulu dok main fruit ninja sekarang ni aku dah uninstall dah semua game tapi tetap dia akan ambil buka cari lagu @____@ Nampak gaya lepas ni mama kena upload banyak-banyak surah-surah pendek kasi Ashraf dengar & hafal ya dok? hihi


persediaan menyambut puasa :) HAHA jangan mareeee..ni masih belum dibuka, tunggu nak buat nasi kerabu buat lauk makan dengan nasi kerabu..perghh terangkatlah nanti!! Pada yang tak tahu, inilah yang dinamakan bawang jeruk (bawang putih) atau mat salleh panggil seasoning pickled garlic..sedap digandingkan dengan nasi kerabu *adusss kecur ailio* Aku beli ni masa ke Tak Bai haritu (boleh baca entri ini : Jalan-Jalan Ke Tak Bai, Thailand)


Ceri segar dari Turkmenistan yang en suami belikan:) Harap-harap janganler ada ibu mengandung yang terliur..hihi jenuh ai nak menghantarnya!


Kekacang juga dari Turkmenistan. Semua kekacang ada; walnut, gajus, pecan, kismis, lagi apa lagi? cer teka cer teka!


Last sekali buat yang merindui penulis blog si demok bam bam! Terima daku seadanya..HAHAHA Gambar ketika makan di Sri Serdang Sabtu yang lepas..Alhamdulillah Allah berikan nikmat untuk sentiasa bersama anak-anak. Kalau hari bekerja duduk rumah sahaja tapi kalau hari Sabtu Ahad memang tak lekat di rumah. Merata-rata kami keluar untuk hantar sampel kerepek. Anak-anak memang akan aku bawa bersama, walau macamana susah nak jaga/kawal mereka biar mereka tengok juga betapa susah mama & papa mencari duit sampingan untuk memberikan kesenangan untuk mereka:)

Buat yang berminat untuk menjadi ejen jualan kerepek & biskut raya aku, boleh email kepada zailamohamad@yahoo.com atau sms/whatsapp di 012-3228651 untuk pertanyaan. Jom sama-sama cari duit lebih untuk duit minyak balik kampung raya nanti:)

Buat yang ingin memulakan langkah awal bekerja dari rumah, boleh PM aku untuk mengetahui dengan lebih lanjut. Jom sertai Akademi Bekerja Di Rumah yang diasaskan oleh Pn Masayu Ahmad penulis buku Jana RM Dari Rumah:)

1 ulasan:

Masni Syafie berkata...

sedapnye buah ceri...boleh minta sikit? hehehe
datang follow blog..hehe

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^